Alla inlägg under november 2012

Av smilodon - 27 november 2012 23:10

Jag vet inte om jag skulle säga att jag är smartare än en journalist, men jag tycker att det genomgående under intervjun med Jimmie Åkesson i Hubinette under kvällens program handlade om att utröna gamla saker, och inte så speciellt mycket nytt framkom. Och det här med svenskhet och vilka som är och inte är att betrakta som svenskar... Herregud måste man ägna nästan all tid i intervjun åt att utreda detta? Jag tror jag förstår hur Sverigedemokraterna resonerar på den här punkten, och att det inte handlar om- som man hela tiden återkom till i programmet- huruvida man har matlåda på jobbet eller inte, eller om man har mattor på väggen! I och med det här tycker jag att man helt klart lade ribban på att inte ställa några intressanta frågor. 

En tråkig intervju som tråkigt nog bara rablade upp allt som har skrivits under den senaste tiden i media.





 

Ovido - Quiz & Flashcards