Alla inlägg under december 2011

Av smilodon - 23 december 2011 23:15

Jag begriper det helt enkelt inte- varför Noomi Rapace tokhyllas av alla och envar för sin insats i uppföljaren till Sherlock Holmes... Visserligen har jag inte sett filmen ännu men jag betvivlar att Noomi är så bra, hon har ju dessutom en ganska liten roll och hur bra hon egentligen är kommer väl att visa sig i kommande Prometheus och inte i den här filmen. Och hon var inte så bra som Salander, nej hon var sådär härligt lagom svensk-tuff, men mig övertygade hon inte bakom all svart mascara och spikhalsband. Det syntes lång väg att det var spelad tuffhet, inte äkta vara. Så jag begriper inte alla hyllningar som Noomi Rapace får...



http://www.expressen.se/noje/1.2660652/hyllningarna-till-noomi-rapace-i-usa











 

Ovido - Quiz & Flashcards